شرایط و قوانین:

نصب:
مولف متعهد است نسبت به نصب نرم افزار یکبار بر روی کامپیوتر خریدار اقدام نماید.
مدت زمان نصب نرم افزار تا زمان گارانتی نرم افزار قابل انجام می باشد.
30 درصد مبلغ قرارداد بابت هزینه نصب و خدمات مربوطه می باشد.

آموزش:
مؤلف متعهد به برگزاری جلسات آموزشی کاربران خریدار در محل مؤلف و یا به صورت آنلاین می‌باشد.
مدت زمان آموزش حداکثر تا یک سال از تاریخ فروش می‌باشد، در صورت خودداری یا تعلیل خریدار برای آموزش و انقضاء تاریخ، موضوع فروش تحویل شده قلمداد خواهد شد.
حداقل دانش و مهارت کاربران جهت آموزش و استفاده از نرم‌‌‌افزار، آشنایی با اصول کار با کامپیوتر و اصول حسابداری می‌باشد.
در صورت نیاز خریدار به مدت زمان بیشتر جهت آموزش، هزینه هر ساعت آموزش در شرکت 3،500،000 ریال و هر ساعت آموزش در محل مشتری 7،۰۰۰،۰۰۰ ریال و هزینه هر نفر روز آموزش در محل شرکت مشتری طبق بررسی اعلام می‌گردد.

گارانتی:
نرم‌افزار در قبال خطای برنامه‌نویسی بر اساس مدت اعلام شده گارانتی می‌شود و مؤلف متعهد است مدت ۳ روز کاری پس از اعلام کتبی خریدار جهت پاسخگویی اقدام نماید.
تبصره 1: خطای برنامه نویسی خطایی است که بر روی یک سیستم سالم عاری از هرگونه ویروس و تداخل با سایر نرم افزارها و یا مشکلات سخت افزاری، نمایان باشد.
تبصره 2: عدم تطابق نرم افزار با نیازهای مشتری و مشکلات به وجود آمده ناشی از کاربرد غیر صحیح توسط کاربران و اشکالات ناشی از محیط اجرائی مانند سخت افزار، شبکه و سیستم عامل اشکالات اجرائی به عنوان خطای برنامه نویس تلقی نمی‌شود.

پشتیبانی:
مولف نرم‌افزار موضوع قرارداد را در قبال خطای برنامه نویسی تضمین نموده و متعهد است در صورت بروز مشکل پس از اعلام کتبی خریدار در جهت رفع آن اقدام نماید.
مولف متعهد به پاسخگویی تلفنی مشکلات اجرایی کارکنان خریدار است.
رفع اشکالات و خدمات پشتیبانی پس از پایان دوره پشتیبانی رایگان در قالب قرارداد خدمات پشتیبانی به عهده مؤلف می‌باشد.
اعمال درخواست‌های خریدار در نرم افزار بایستی کتباً توسط خریدار اعلام شود، هزینه و زمان تحویل درخواست توسط تیم فنی شرکت محاسبه و برآورد و متعاقباً اعلام می‌گردد.

خدمات رایگان فقط شامل رفع اشکال در برنامه می‌باشد و شامل نصب Windows، ویروس یابی، رفع اشکالات سخت‌افزاری، شبکه، یا نصب مجدد نرم افزار نمی‌باشد.
هرگونه بسترسازی سخت افزار، شبکه و تهیه سایر نرم افزارهای کاربردی شامل پشتیبانی نرم افزار نمی‌باشد.
در مورد ایجاد هرگونه تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری در کامپیوتر و شبکه مربوط به نرم افزار موضوع قرارداد، خریدار ملزم به مشاوره با مولف می‌باشد. در غیر این صورت بروز هرگونه مشکل، از تعهد مولف خارج بوده و هزینه‌های مربوطه طی فاکتور جدا قابل وصول خواهد بود.
خریدار ضمن تایید دریافت قفل سخت افزاری، مسئول حفظ و نگهداری از آن می‌باشد، در غیر این صورت اگر قفل موجود و معیوب شده باشد، مبلغ پانزده میلیون ریال (15،000،000 ریال) و اما اگر قفل مفقود شده باشد؛ هزینه یک نسخه نرم افزار با توجه به جدیدترین لیست قیمت از خریدار دریافت خواهد شد.
چنانچه در اثر مشکلات محیطی از جمله ویروسی شدن کامپیوترها، معیوب بودن سخت افزار، حذف فیزیکی فایل‌ها، در برنامه خریداری شده اشکالی ایجاد شود، فقط در صورت امکان مشکلات فوق حل خواهد شد و شامل خدمات پس از فروش نمی‌باشد.

تعهدات خریدار:
خریدار متعهد است بسترهای مورد نیاز را مطابق بند ۲ پیوست شماره یک را در اختیار مؤلف قرار دهد. بدیهی است تاخیر در ارائه موارد مذکور به زمان تحویل اضافه می گردد.
عقد این قرارداد به منزله علم و آگاهی کامل و پذیرش نرم افزار خریداری شده می‌باشد، اظهار بی اطلاعی از امکانات و نحوه عملکرد نرم افزار برای مؤلف ایجاد مسئولیت نمی‌نماید و درخواست تغییر در امکانات و نحوه عملکرد نرم افزار، ملزم به توافقنامه دیگری است.
خریدار متعهد می‌باشد نماینده تام الاختیار خود را جهت تحویل مفاد ذکر شده حداکثر تا یک هفته بعد از تاریخ خرید، به صورت کتبی به مؤلف معرفی نماید.
خریدار مجاز به فروش یا واگذاری نرم افزار خریداری شده به دیگران نیست.
هر گونه عملیات حسابداری و حسابرسی به عهده خریدار می‌باشد و مؤلف هیچگونه تعهدی در قبال عملیات‌های حسابداری مانند تعریف سرفصل های حسابداری و افتتاحیه و اختتامیه و سایر موارد ندارد.
در صورتی که پرسنل یا نیروهایی که آموزش دیده‌اند به صورت کامل یا بیش از یک جلسه آموزش تعویض گردند یا پرسنل جدیدی جهت آموزش معرفی نماید، هزینه آموزش مطابق با تعرفه گرفته خواهد شد.

حق امتیاز تکثیر:
حق امتیاز کپی رایت (تکثیر) نرم افزار در اختیار مؤلف است.
تحویل مستندات اصلی نرم افزار (Source Document) جزء تعهدات نمی‌باشد.
خریدار و کارکنان وی حق تکثیر و تغییر و برگردان مستندات اصلی (Source) و الگو برداری از نرم افزار را ندارند.
نرم افزار به صورت یک بسته نرم افزاری آماده می‌باشد که برای یک مشتری خاص طراحی نشده است صرفاً جهت فروش عمومی تهیه شده است.

راه اندازی نرم افزار و استقرار سیستم:
در صورت نیاز و درخواست کتبی خریدار، خدمات راه اندازی و اجرای عملیات توسط مولف انجام می‌شود، در این صورت هزینه خدمات برآورد گردیده و طی قرارداد جداگانه مورد توافق طرفین قرار می‌گیرد.