سیستم حسابداری پیمانکاری

سیستم حسابداری پیمانکاری


نرم‌ افزار حسابداری پیمانکاری نیکان یک برنامه جامع برای مدیریت و حسابداری شرکت های پیمانکاری است. شرکت های پیمانکاری، شرکت هایی هستند که مسئولیت تهیه مواد و مصالح و اجرای پروژه های عمرانی و غیر عمرانی را به عهده دارند.

این شرکت ها با توجه به سوابق کاری و اجرایی و دارایی، رتبه بندی های مختلف از سوی سازمان مدیریت برنامه و بودجه می باشد.

درامدهای این شرکت ها به صورت درامد ارائه خدمات از محل صورت وضعیت های ارسالی تامین میگردد.

نیکان با بیش از دو دهه تجربه مبنای تصمیم گیری مناسبی برای تمامی چالش های مشاوران مالی، مهندسان و پیمانکاران تجاری و صنعتی ارائه می دهد.

خواه شما یک پیمانکار مستقل باشید یا یک شرکت ساختمانی با پروژه های متعدد، قطعا شناسایی هزینه های اضافی در صنعت ساخت و ساز بسیار حیاتی است.

برای داشتن یک شرکت پیمانکاری موفق، تنها اشراف بر مسائل فنی و داشتن یک فضا برای شروع فعالیت و ماشین‌آلات کافی نیست. با نرم افزار حسابداری پیمانکاری نیکان، به مهمترین هزینه‌های شرکت‌های پیمانکاری، هزینه ماشین آلات اجرایی، حقوق و دستمزد کارکنان، اجاره دفتر محل فعالیت، هزینه مواد و مصالح مصرفی دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید با دسترسی هم‌زمان به داده‌های مالی دقیق، پردازش هزینه‌های مختلف و پیگیری تراکنش‌ها، مدیریت مالی هوشمندانه‌تر و در نتیجه بهره‌وری و کارآیی بالاتری داشته باشید.

  • امکان تعریف سه سطح مرکز هزینه به صورت شناور
  • ارائه ی کدینگ حساب‌های ویژه مشاغل پیمانکاری، پروژه ای، ساختمانی
  • امکان تعریف اشخاص به تفکیک پیمانکاران، کارفرمایان، کارمندان ،کارگران، فروشندگان مصالح، شرکا خریداران و….
  • امکان ثبت قرارداد کارفرمایان ،کارگران، پیمانکاران و سایر اشخاص و اعلام هشدار قبل از به پایان رسیدن قرارداد
  • امکان ثبت کارکرد کارگران، پیمانکاران برای چندین پروژه به صورت همزمان
  • امکان تعریف تن‌خواه گردانها و ثبت هزینه‌های انجام شده توسط آنها به تفکیک پروژه ها
  • امکان ثبت پیش پرداخت و پیش دریافت برای هر پروژه

سیستم های بسته پیمانکاری:

سیستم حسابداری

اگر قرار بود این سیستم نام دیگری داشته باشد، شاهرگ اصلی یا شالوده به آن اطلاق می شد. بررسی و ثبت تمام تعاملات مالی یعنی جمع بندی و تجزیه و تحلیل گزارش های سود و زیان کسب و کار شما توسط این سیستم انجام می شود.

سیستم خزانه داری

هر شرکت و سازمانی که فعالیت مالی دارد- خواه بزرگ خواه کوچک- دارای دو بخش مالی اساسی به نام دریافت و پرداخت است. سیستم خزانه داری برای اطلاع داشتن از زمان دقیق وصولی ها و پرداختی ها و جهت افزایش نظم و مدیریت امور مالی طراحی شده است.

سیستم خرید و تأمین کنندگان

در هر سازمان پویا خرید و تأمین وسایل مورد نیاز، بخشی ضروری است. با این سیستم دسترسی به فاکتورهای خرید، نظارت بر تحویل کالا و تسویه با تأمین کنندگان میسر می شود.

سیستم انبارداری

آگاهی از موجودی انبار و کالا می تواند سهم ویژه ای در موفقیت های مالی هر سازمانی داشته باشد. کنترل ورودی و خروجی کالا و داشتن اطلاع دقیق از انبار و فاکتورهای محصولات بر عهده ی این سیستم است.

سیستم اموال و دارایی ثابت

دارایی ثابت بخش مهمی از سرمایه ی هر سازمان است. این سیستم برای دسترسی آسان و لحظه ای به تمام اموال و دارایی های فیزیکی سازمان طراحی شده است.

سیستم حقوق و دستمزد

این سیستم جهت دسترسی سریع به اطلاعات پرسنل و محاسبه تمام مزایا و کسورات به صورت کامل طراحی شده است. با سیستم می توانید به راحتی به محاسبه ی دقیق حقوق و دستمزد و مالیات پرسنل دسترسی داشته باشید.